Din primăvara anului trecut şi până în toamnă, zeci de proprietari de maşini care şi-au parcat autovehiculele pe raza Sectorului 3 al Capitalei au avut surpriza să nu mai poată pleca la drum dimineaţa. Peste noapte, cineva le golea rezervoarele, deşi maşinile erau neatinse iar alarmele funcţionau. "Vrăjitoria" s-a spulberat odată cu prinderea unui bărbat de 39 de ani, "artist" în sustragerea de combustibil. Sursa: pressalert.ro
La finalul săptămânii trecute, poliţiştii bucureşteni au finalizat cercetările cu privire la principalul suspect de comiterea a peste 30 de furturi de combustibil din rezervoarele unor autoturisme parcate în Sectorul 3 al Capitalei. Autorul, un bărbat de 39 de ani, a fost identificat de poliţiştii bucureşteni şi apoi arestat preventiv de către magistraţi în luna octombrie a anului trecut.
Cercetările finalizate recent au scos la iveală un mod de operare original. Astfel, poliţiştii au aflat că hoţul se strecura noaptea pe sub maşinile parcate şi tăia ţevile care făceau legătura între gura de alimentare şi rezervor. Prin ţeava de alimentare, hoţul introducea, apoi, un furtun, prin care trăgea benzina sau motorina în bidoane. Cum a fost posibilă această modalitate nemaiîntâlnită de furt ne-au explicat şoferi pricepuţi în tainele maşinilor. "Practic acea ţeavă sau furtun mai gros - depinde de tipul maşinii - face legătura între gura de alimentare, aceea prin care se pune benzină de la pompă, şi rezervor. Cel care fura ştia că ţeava aceea este situată undeva sub aripa din spate a maşinii, deci prin exterior. Cred că ştia şi ce tipuri de maşini sunt", a explicat pentru EVZ un specialist. În acest mod, hoţul nu era nevoit nici să forţeze capacul de la rezervor, care ar fi declanşat alarma, şi nici nu atrăgea atenţia asupra furtului decât în momentul în care şoferul voia să pornească maşina.
Hoţul prins în toamna anu