Timişoara riscă să devină cel mai semaforizat oraş din ţară. Acesta este un semnal de alarmă pe care îl trage un consilier local P.D.-L., Simion Moşiu. Şi asta pentru că, spune el, pe străzile oraşului există prea multe semne de circulaţie, iar multe dintre ele sunt inutile. Simion Moşiu susţine că, astfel, bugetul local pierde anual un milion de euro pentru instalarea semnelor rutiere.
Prea multe semne de circulaţie. Şi inutile.
Totul a început în anul 2001, când vechea administraţie a semnat un contract cu S.C. Rosign S.R.L., cea care este în prezent responsabilă pentru semnalizarea stradală din întreaga Timişoară. Un contract parafat pe o perioadă de... 14 ani, valabil din 2001 până în 2015, şi care ridică multe întrebări. În primul rând, nimeni din Primărie nu poate spune concret care este valoarea contractului şi cât timp se mai continuă furtul din banii publici, afirmă consilierul democrat-liberal.Simion Moşiu declară că Municipalitatea a achiziţionat, în 2001, atât de multe semne se circulaţie, încât, la ora actuală, nu mai ştie nimeni cu exactitate câte sunt în oraş, şi că paguba adusă bugetului local este de 4,2 milioane de lei, fără să fie puse în calcul profitul nerealizat.
După numeroase semnale date de presă, majoritatea apărute în TIMPOLIS, şi după ce a fost sesizat că apar tot felul de „stâlpişori cu utilitate îndoielnică”, primarul Nicolae Robu a declarat, zilele trecute, că Primăria va dispune controale la această firmă, pentru a clarifica situaţia: „Prin urmare, domnul consilier Alexandru Chirilă a demarat încă de astăzi (5 februarie – n.r.), împreună cu Corpul de control intern, o misiune de clarificare a situaţiei”.
O Comisie de circulaţie “enigmatică”
O altă nemulţumire a consilierului local este dată de componenţa Comisiei de Circulaţie, despre care Simion Moşiu spune că este cel p