Anunţurile promovate pe Twitter pot avea două formate, unul dintre acestea fiind mult mai eficient
Deşi nu se ştie cu exactitate cât cheltuiesc companiile pentru a se promova pe reţea, eMarketer estimează că ar fi vorba de 545,2 milioane dolari
Twitter are o afacere publicitară destul de importantă, dar pentru că reţeaua de socializare nu este listată la bursă, există puţine informaţii cu privire la cât de mare este baza de clienţi, câţi bani cheltuiesc companiile pentru a se promova pe reţeaua de micro-blogling sau cât de eficientă este, de fapt, publicitatea aici.
De asemenea, nici cât de mari sunt veniturile Twitter din publicitate nu se ştie. Totuşi eMarketer estimează că ar fi vorba de 545,2 milioane dolari pentru acest an, scrie Business Insider.
În acest context, TBG Digital, o agenţie de publicitate a lansat unele date cu privire la eficacitatea relativă a diverselor forme de anunţuri de pe Twitter.
Două formate, dintre care unul mai eficient
Anunţurile promovate de pe Twitter pot avea două formate - primele sunt cele care apar în lista ta de mesaje chiar dacă tu nu urmăreşti un anumit btand, iar a doua categorie este reprezentată de acele mesaje care sunt plătite şi care apar ca răspuns ale unor căutări.
Ceea ce este interesant, potrivit TBG Digital, privind aceste anunţuri sponsorizate este că ele se plătesc doar dacă utilizatorii răspund la mesajele respective prin adăugarea la favorite sau prin click-uri, adică pe baza unui algoritm de tipul cost-pe-angajament.
Concluzia la care TBG Digital a ajuns este că tweet-urile sponsorizate şi care apar ca răspuns al unor căutări sunt mai eficiente întrucât ele intră în domeniul de interes al utilizatorului care încearcă să afle un răspuns.
Publicitatea este mai eficientă dacă răspunde la o întrebare
Agenţia de publicitate sug