4.740 de cazuri anul trecut, aproape dublu faţă de 2011.
A 11-a zi din a doua lună a anului a fost stabilită ca zi a Numărului unic european 112. Această linie telefonică a fost creată în 1991, iar din luna aprilie 2005, a devenit operaţională în toată România. Începând cu anul 2008, „112” este unicul număr de urgenţă care poate fi folosit de pe orice telefon fix, telefon public sau mobil pentru a ajunge, gratuit la serviciile de urgenţă (ambulanţă, poliţie, jandarmerie, pompieri) în orice ţară a Uniunii Europene.
În 2012, prin 112, jandarmii braşoveni au fost solicitaţi în 4.740 de cazuri, aproape dublu faţă de 2011, când au fost 2.537 de solicitări. Cele mai multe intervenţii au fost în cazuri de violenţă, fie stradală, fie domestică, furturi de material lemnos şi feros, tulburarea ordinii şi liniştii publice. Au fost, de asemenea, apeluri din partea turiştilor aflaţi în dificultate în zonele montane - fie răniţi, rătăciţi sau blocaţi din cauza vremii nefavorabile.
Anul trecut, jandarmii au mers şi în şcoli, unde le-au explicat elevilor necesitatea acestui sistem şi în ce situaţii este potrivită utilizarea lui. 4.740 de cazuri anul trecut, aproape dublu faţă de 2011.
A 11-a zi din a doua lună a anului a fost stabilită ca zi a Numărului unic european 112. Această linie telefonică a fost creată în 1991, iar din luna aprilie 2005, a devenit operaţională în toată România. Începând cu anul 2008, „112” este unicul număr de urgenţă care poate fi folosit de pe orice telefon fix, telefon public sau mobil pentru a ajunge, gratuit la serviciile de urgenţă (ambulanţă, poliţie, jandarmerie, pompieri) în orice ţară a Uniunii Europene.
În 2012, prin 112, jandarmii braşoveni au fost solicitaţi în 4.740 de cazuri, aproape dublu faţă de 2011, când au fost 2.537 de solicitări. Cele mai multe intervenţii au fost în cazuri de violenţă, fie st