* Campania de relansare a Lord of Lands începe cu o expoziţie de nuduri în aer liber, postată pe noul site al firmei
Omul de afaceri Silviu Rotariu, cel care deţine brandul Lord of Lands, concept prin care în urmă cu trei ani încerca să şocheze oferind terenuri gratuite în judeţul Braşov, încearcă să relanseze afacerea. "Voi acţiona ca freelancer, nu voi mai avea zeci de angajaţi ca în trecut. Voi acţiona singur sub brandul Lord of Lands (LoL). Deja am lansat noul site. De această dată nu voi mai vinde doar terenuri, chiar dacă acestea vor rămâne baza, ci o gamă ceva mai largă de imobile", ne-a declarat omul de afaceri.
Rotariu îşi va concentra activitatea pe marketing şi PR, "iar activităţi de genul întocmirea de PUZ-uri şi concretizarea vânzării la notariat vor rămâne strict în seama proprietarilor de teren, fără implicarea Lord of Lands".
Noul site lordoflands.eu se lansează cu o expoziţie de nuduri pozate pe câteva terenuri. Expoziţia poartă numele "Cele mai sexy parcele din România" şi este strict online.
Rotariu a spus: "Printre alte puncte ale relansării activităţii LoL se mai află şi propunerea câtorva soluţii practice pentru clienţii existenţi referitor la utilităţi, cum ar fi faptul că am obţinut o ofertă foarte avantajoasă pentru instalarea de panouri fotovoltaice pe terenurile care s-au cumpărat de la noi până acum la Hălchiu, sau prezentarea unor proiecte de arhitectură ecologică cum ar fi case din containere, case tip dom, case în pământ, case pasive".
Decăderea firmei Lord Of Lands a început odată cu strategia de marketing "Terenuri gratis", menită să creeze un boom pe piaţa imobiliară din Braşov.
Omul de afaceri a precizat: "Am semnat antecontracte cu 600 de oameni. Nu erau chiar gratis, era un comision de 500 de euro. Din aceşti 600 de oameni, 500 sunt clienţi pasivi - adică au luat terenul şi nu au început nic