Dupa scandalul Ioana Tufaru, actionarea unui jurnalist in judecata si atacurile asociatiilor de media pentu grotescul de la emisiunea Acces Direct, Antena 1 a gasit rapid o solutie de spalarea imaginii printr-o campanie sociala cu un nume lacrimogen: Salveaza speranta! Campania ce demareaza azi nu este asumata direct de postul Antena 1, ci de doua emisiuni, una dintre ele fiind acuzata ca a dus mult prea departea show-ul tabloid. Detalii in comunicatul de presa.
“Acces Direct si Observator demareaza campania umanitara “Salveazasperanta!”
Acces Direct si Observator Antena 1 demareaza de luni, 11 februarie, campania “Salveaza speranta”, in care vor fi ajutati copii care au
real talent intr-un domeniu, dar nu beneficiaza de posibilitati materiale, dar si persoane in varsta, care odinioara s-au bucurat de celebritate, iar acum sunt uitati de marele public si abia se pot intretine. In acest demers, sunt donati toti banii castigati din publicitatea difuzata intr-o editie “Acces direct”. Simona Gherghe, prezentatoarea show-ului, declara: “Sunt o multime de copii talentati in Romania, care, pana acum, n-au avut nicio sansa. Vreau sa le dam noi aceasta sansa!”
Cazurile care vor fi prezentate in editia de luni seara la Acces Direct si la Observator in campania “Salveaza speranta” sunt: Ileana Constantinescu, vocea carel-a fascinat pe Mihail Sadoveanu si Camelia Anghel, o micuta campioana la gimnastica, parasita de mama”.
Dupa scandalul Ioana Tufaru, actionarea unui jurnalist in judecata si atacurile asociatiilor de media pentu grotescul de la emisiunea Acces Direct, Antena 1 a gasit rapid o solutie de spalarea imaginii printr-o campanie sociala cu un nume lacrimogen: Salveaza speranta! Campania ce demareaza azi nu este asumata direct de postul Antena 1, ci de doua emisiuni, una dintre ele fiind acuzata ca a dus mult prea departea show-ul tabloid.