Groupama Asigurări şi Reţeaua privată de sănătate Regina Maria au semnat un parteneriat exclusiv pentru lansarea unui produs co-brand, inovator pe piaţa asigurărilor medicale din România: Asigurarea Medicală Integrală. Produsul va fi disponibil, atât pentru clienţii persoane fizice cât şi pentru clienţii IMM sau Corporate, începând cu luna martie în locaţiile Groupama Asigurări selectate, urmând a fi extins la nivel naţional în cursul anului 2013.
Asigurarea Medicală Integrală este rezultatul unui parteneriat derulat pe parcursul ultimelor 6 luni, care a implicat ambii jucători atât în procesul de analiză a nevoilor reale ale clienţilor în termeni de servicii medicale cât şi în construcţia şi promovarea produsului în piaţa locală.
"Preocuparea pentru definirea unui produs adaptat nevoilor reale ale clienţilor români este firească pentru Groupama Asigurări, în contextul apartenenţei la un Grup extrem de solid pe acest segment şi lider în Franţa pe piaţa asigurărilor medicale. În plus, strategia noastră şi valorile care ne ghidează activitatea, care poziţionează clientul în centrul tuturor eforturilor noastre de dezvoltare, au făcut ca asocierea cu Reţeaua Regina Maria să fie cea mai potrivită", a declarat François Coste, director general al Groupama Asigurări.
"Acest produs ne va permite să acoperim nevoile medicale ale unui segment de populaţie pe care nu ne-am concentrat până acum cu produsele noastre - segmentul retail şi cel al întreprinderilor mici şi mijlocii. Expertiza combinată a Groupama pe zona de asigurări individuale şi a Reţelei noastre în deservirea clienţilor corporate a condus la conturarea acestei asigurări medicale integrale", a declarat Fady Chreih, director executiv al Reţelei private de sănătate Regina Maria.
Asigurarea Medicală Integrală este un produs gradual, structurat în 3 pachete de servicii, construite în funcţie