Elefant.ro, cea mai mare librărie online din România, a înregistrat o cifră totală de afaceri de 3,6 milioane euro în 2012, compania estimând pentru anul curent o dublare a acesteia. Ultimul trimestru din 2012 a generat un venit de 1,4 milioane euro, un rezultat impresionant, comparativ cu venitul de 1 milion de euro realizat pe întregul an 2011.
"Unul dintre factorii principali care au susţinut evoluţia pozitivă îl reprezintă orientarea noastră către creativitate în marketingul online, căruia i-am alocat bugete semnificative. Un diferenţiator determinant faţă de competiţie este şi politica noastră de preţuri, prin care cedăm către client reducerea de preţ primită de la furnizor. Dorim să scoatem cartea din zona de nişă unde se află încă, şi să o facem accesibilă cât mai multor oameni", a declarat Ion Sturza, Preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei.
Piaţa pe care activează elefant.ro este una în continuă dezvoltare şi cu potenţial continuu de creştere, în tandem cu evoluţia rapidă a mediului online. Acesta oferă în mod constant jucătorilor oportunităţi noi precum soluţii şi aplicaţii dedicate. Compania estimează o creştere de 30% a pieţei de profil pentru 2013.
"Pentru anul în curs, estimăm o creştere organică a pieţei de e-commerce de aproximativ 30 de procente, în contextul unei medii europene de 20%. România încă are mult potenţial pe comerţul electronic, dinamismul acestui segment urmând a se reflecta în evoluţiile din anii următori" , a adăugat Ion Sturza.
Cele mai cerute titluri
Anul acesta Elefant.ro va continua investiţiile demarate anul trecut în extinderea pe noi verticale de business, acesta fiind un important obiectiv de creştere pentru retailerul online. Astfel, în 2012, a adăugat jucăriile ofertei sale de produse, această nouă gamă înglobând o zonă vastă, de la jucăriile clasic