*Conducerea societății atenționează abonații care s-au debranșat de la sistemul de termoficare centralizat, să anunțe acest lucru
Angajații de la NOVA APASERV au ieșit din nou în teren, abordându-i și de această dată pe datornicii de top. ”Municipiul Botoșani este împărțit în 24 de zone delimitate geografic iar echipele noastre de încasatori sunt în teren. Am făcut un top al datornicilor, în ordinea valorică a datoriilor și operăm după acesta. Cu această ocazie, angajații noștri fac și corecția la indexele apometrelor și dialoghează, atunci când e cazul , și pentru reeșalonarea datoriilor”- ne-a declarat ing. Gabriel CÂRLAN , director general al societății. Încasările zilelor trecute s-au soldat în jurul a 20.000 lei. Domnia sa a ținut să invite din nou abonații care s-au decuplat de la rețeaua de termoficare centralizată , să anunțe acest lucru la NOVA APASERV.” Dumnealor au obligația să ne anunțe de acest lucru, deoarece noi nu avem de unde să știm despre opțiunea lor. MODERN CALOR are 9500 de abonați, noi avem 37.500. Dacă nu vin, rămân în baza noastră de date și abia atunci când le expiră contoarele, le trimitem avertizare” a ținut să mai precizeze directorul general al societății NOVA APASERV , ing. Gabriel CÂRLAN.
Autori: A.B.
*Conducerea societății atenționează abonații care s-au debranșat de la sistemul de termoficare centralizat, să anunțe acest lucru
Angajații de la NOVA APASERV au ieșit din nou în teren, abordându-i și de această dată pe datornicii de top. ”Municipiul Botoșani este împărțit în 24 de zone delimitate geografic iar echipele noastre de încasatori sunt în teren. Am făcut un top al datornicilor, în ordinea valorică a datoriilor și operăm după acesta. Cu această ocazie, angajații noștri fac și corecția la indexele apometrelor și dialoghează, atunci când e cazul , și pentru reeșalonarea datoriilor”- ne-a declarat