• doar 31% din apelurile la numărul de urgenţă sunt reale • 432 de cetățeni au fost sancționați anul trecut, iar 22 în luna ianuarie
O statistică realizată de Serviciul de Telecomunicații Speciale atestă că, luna trecută, la nivel de județ, s-au primit, la 112, 22.707 apeluri de urgență. Din păcate, 15.709 erau apeluri false, reprezentând 69,18%, iar restul de aproximativ 7.000 - reale, adică 30,82%. Din numărul total de apeluri, 23,66% au fost direcționate către Poliție, 66,84% către Ambulanță, 9,26% către ISU și SMURD și 0,24% către Jandarmi. În baza OUG 34, s-au înregistrat 21 de contravenții. Peste 270.000 de apeluri au fost primite la Numărul Unic de Urgență 112, pe anul 2012, la nivel de județ. Dintre acestea, 33,96% au fost reale și 66,04% false. Și de această dată, cele mai multe au fost transferate către Ambulanță – 56,77%, 29,99% către Poliție, 11,85% către Pompieri și SMURD și 1,39% către Jandarmerie. Majoritatea apelurilor false și abuzive provin de la copii, tineri, persoane cu probleme psihice și sunt realizate de pe cartele prepay. Anul trecut, 432 de cetățeni au fost sancționați conform legii pentru apelurile false. În multe cazuri, apelantul adresează injurii operatoarelor, râd, pun muzică sau nu vorbesc.
• doar 31% din apelurile la numărul de urgenţă sunt reale • 432 de cetățeni au fost sancționați anul trecut, iar 22 în luna ianuarie
O statistică realizată de Serviciul de Telecomunicații Speciale atestă că, luna trecută, la nivel de județ, s-au primit, la 112, 22.707 apeluri de urgență. Din păcate, 15.709 erau apeluri false, reprezentând 69,18%, iar restul de aproximativ 7.000 - reale, adică 30,82%. Din numărul total de apeluri, 23,66% au fost direcționate către Poliție, 66,84% către Ambulanță, 9,26% către ISU și SMURD și 0,24% către Jandarmi. În baza OUG 34, s-au înregistrat 21 de contravenții. Peste 270.000 de apeluri au fos