Romtelecom, cel mai mare operator de telefonie fixă şi numărul doi pe piaţa serviciilor TV, anunţă o nouă identitate vizuală şi o simplificare a brandului după ce în ultimii ani compania s-a axat pe dezvoltarea cele două sub-branduri Clicknet şi Dolce.
Romtelecom a trecut în ultimii ani prin transformări majore, evoluând de la un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de servicii. Drept urmare, peste 50% dintre clienţii Romtelecom utilizează în acest moment cel puţin două servicii ale companiei. După ce în ultimii ani cele două sub-branduri Clicknet şi Dolce au sprijinit dezvoltarea serviciilor de Internet și TV, o consecinţă naturală acum este redirecţionarea tuturor eforturilor de comunicare către consolidarea brandului-mamă Romtelecom, ca furnizor de pachete.
“În acest sens, Romtelecom a iniţiat anul trecut un proces de simplificare a brandului şi de schimbare a identităţii vizuale. Drept urmare, după o evoluţie cu succes a celor două sub-branduri Dolce şi Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atenţia şi să ne îndreptăm toate resursele pentru a creşte capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru că Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate, acest brand va sprijini în continuare toate platformele de conţinut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV şi portalul dolcetv.ro,” explică Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Rezidenţial, Romtelecom.
Pe lângă simplificarea arhitecturii de brand, brandul Romtelecom are acum un aer mai prietenos şi mai dinamic, un ton mai optimist, perfect aliniat cu identitatea vizuală dezvoltată pentru canalele Dolce Sport în vara anului 2012