Operatorul de comunicații Romtelecom anunță o schimbare de strategie. Astfel, două servicii oferite de companie – internet și televiziune prin satelit, nu vor mai fi comunicate cu numele de până acum, Clicknet și Dolce. Totul se va orienta pe un singur brand: Romtelecom.
Ovidiu Ghiman, director executiv strategie și comercial rezidențial, Romtelecom:
„După o evoluţie cu succes a celor două sub-branduri Dolce şi Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atenţia şi să ne îndreptăm toate resursele pentru a creşte capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei.”
Clicknet era, până acum, denumirea serviciului de internet al Romtelecom. Serviciul de televiziune prin satelit (DTH) se numea Dolce.
Dacă Clicknet, ca nume, va dispărea complet, brandul Dolce va rămâne lipit de numele postului de televiziune sportiv al Romtelecom – Dolce Sport.
„Pentru că Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate, acest brand va sprijini în continuare toate platformele de conţinut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV şi portalul dolcetv.ro”, spune Ovidiu Ghiman.
Romtelecom își anuță noua identitate vizuală sub umbrela mesajului Studiourile Romtelecom prezintă.
Pe partea de TV, mesajul este “Studiourile Romtelecom prezintă FilmOferta”. Compania vine cu două canale exclusive – Shorts TV (scurt-metraje pentru televiziune) și Comedy Central Extra.
Schimbarea de la Romtelecom aduce și un parteneriat cu cinematograful Imax, din mall-ul Afi Cotroceni. Cinematograful urmează să fie redenumit Romtelecom Imax.
Operatorul de comunicații Romtelecom anunță o schimbare de strategie. Astfel, două servicii oferite de companie – internet și te