Medien Holding, compania care editează România liberă, a lansat ieri revista Manager Express. Noua publicație se adresează “atât cititorilor simpli, cât și specialiștilor din tot spectrul economic”, după cum a declarat pentru paginademedia.roAdrian Rus, director general Medien Holding.
“Este o revistă dedicată managerilor și antreprenorilor și dezvoltării lor personale și profesionale. Ne dorim să fim un prieten și un instrument adaptat agendei managerilor și antreprenorilor”, a declarat pentru paginademedia.ro Rodica Nicolae, redactor-șef la Manager Express.
Noua publicație apare lunar în format A4, are 64 de pagini și un tiraj de 5.000 de exemplare. Prețul la chioșc al acestei reviste este de 10 lei.
“Fiecare număr are câte o temă centrală despre care cerem opinia managerilor, trainerilor și psihologilor. Tema primului număr a fost – Ieșire din zona de confort, iar tema următorului număr va fi – Greșeala și învățămintele pe care le putem trage din ea”, a explicat Rodica Nicolae.
Adrian Rus, directorul general al Medien Holding:
“Manager Express este o continuare a proiectului AIDA, pe care l-am lansat în martie 2011. La vremea respectivă se dorea o revistă despre oameni, despre dezvoltarea personală a acestora, dar și despre deciziile pe care managerii le-au luat în decursul acestor ani de criză. Diferența dintre AIDA și Manager Express este că în cazul primei reviste am avut ca obiectiv ca revista să se adreseze doar industriei HR, dar ne-am dat seama că este o nișă redusă și acesta este motivul pentru care am rebrenduit revista AIDA”.
Medien Holding, compania care editează România liberă, a lansat ieri revista Manager Express. Noua publicație se adresează “atât cititorilor simpli, cât și specialiștilor din tot spectrul economic”, după cum a declarat pentru paginademedia.roAdrian Rus, director general Medien Holding.
“Este o