Unii cred că promovarea este cea mai importantă etapă din traiectoria unei piese, însă pentru el, expunerea este doar rezultatul unui proces complicat. Benny Blanco, producătorul Rihannei şi al formaţiei Maroon 5, vorbeşte despre cum se naşte muzica şi explică modul în care notele de pe portativ devin refrene internaţionale.
Când îşi propune să lanseze un hit, nu reuşeşte. Însă compozitorul american în vârstă de 24 de ani ştie care sunt paşii pe care îi va urma. „Vreau să sune diferit faţă de ceilalţi producători. Nu-mi pasă dacă sună urât, vreau ca oamenii să spună: «Tipul asta, Benny, e altfel». Chiar dacă sună ciudat, cel puţin ei nu pot comenta: «Da, am mai auzit asta înainte»“, explică el pentru „The New York Times“.
Compozitorul piesei „Diamonds“ crede că acest stil diferit nu este un rezultat la care ajunge atunci când îşi propune, ci, mai degrabă, când se relaxează şi lasă lucrurile să-şi urmeze cursul firesc. Pentru el, procesul creaţiei este o relaţie de dragoste ce nu trebuie forţată. „Când îmi spun: «Am nevoie de un hit acum!», nu funcţionează niciodată. De fiecare dacă când vreau asta, scriu o piesă mediocră ce sună ca şi cum cineva s-ar fi străduit să producă un hit“, analizează el cu umor pentru CNN. Surprinzător, artistul nu caută muzica, ci, mai degrabă, muzica îl caută pe el. „Las melodia să vină la mine şi atunci mă inspir. Când am o idee valoroasă, ştiu să o apreciez. Muzica nu este un job de la 9 la 17. Este un aspect impredictibil“, subliniază el.
Blanco îşi găseşte inspiraţia atunci când se aşteaptă mai puţin. FOTO Twitter
De altfel, în ultimii ani, Blanco şi-a dovedit teoria cu „Moves like Jagger“ de la Maroon 5, „Circus“ de la Britney Spears şi „California Gurls“ de la Katy Perry şi Snoop Dogg (actual Lion), dar nici atunci nu a fost uşor. „Câteodată compui o piesă care iese bine din prima, dar trebuie să revizu