Viteze ameţitoare în linie dreaptă. Peste 250 km/h. În curbe aproape că simte mirosul asfaltului, motocicleta e culcată pe o parte, totul depinde de fâşia de cauciuc care face aderenţă cu pista. Sună ca o sursă de adrenalină...
Alan Kempster e un australian de vârsta a doua spre a treia. El simte toate astea, chiar dacă nu este un motociclist normal în ochii multora. Asta din pricina unui accident. A fost lovit, în timp ce-şi pilota motocicleta pe drumurile publice, de un şofer beat. Mâna dreaptă i-a fost amputată, la fel şi piciorul drept. Asta nu l-a forţat să renunţe la visul de a fi pilot de curse.
"Am fost luat în râs atunci când m-am interesat dacă regulamentele îmi permit să concurez. Dar dacă ai un vis, o pasiune, luptă şi fă ce-ţi place! Nimeni nu va face asta în locul tău!". După asta s-a ghidat Alan.
Şi-a transformat motocicleta, a trecut maneta de frână pe partea stângă şi a adaptat toate celelalte comenzi. Numărul ales pentru curse a fost sugestiv: 1/2. Cei care nu îl credeau în stare de nimic au primit o lovitură încă de la prima cursă. Alan a câştigat-o şi a schimbat mentalităţi.
Povestea lui Alan Kempster nu e una nouă. Şi poate că nu am fi auzit niciodată dacă nu ar fi fost semnalată de Jorge Lorenzo, campionul mondial din MotoGP. "Azi vreau să vă arăt o poveste pe care am găsit-o pe internet şi care m-a impresionat. Un minunat exemplu de voinţă!", a scris pilotul Yamaha Racing. E mai jos, într-un mini-documentar denumit Left Side Story.
Viteze ameţitoare în linie dreaptă. Peste 250 km/h. În curbe aproape că simte mirosul asfaltului, motocicleta e culcată pe o parte, totul depinde de fâşia de cauciuc care face aderenţă cu pista. Sună ca o sursă de adrenalină...
Alan Kempster e un australian de vârsta a doua spre a treia. El simte toate astea, chiar dacă nu este un motociclist normal în ochii multora. Ast