J'Info Tours a organizat, la începutul acestei luni, prima videoconferinţă cu şi pentru bloggerii români de turism, arată un comunicat de presă.
"J'Info Tours recunoaşte blogul ca pe o formă de presă şi susţine creşterea şi dezvoltarea vizibilităţii blogurilor româneşti de turism şi nu numai. Am dorit prin această iniţiativă să purtăm discuţii cât mai transparente şi utile celor din industria de turism dar să facem şi cunoscută colegilor din turism, noua metodă de comunicare între turist şi agenţie - blogul", a declarat Carmen Pavel, Preşedinte J'Info Tours, Preşedinte Asociaţia Turistică a Municipiului Bucureşti.
"De ce nu şi de vânzare? Până la urmă ceea ce caută orice agenţie de turism e să vândă, indiferent de cât de multă imagine ar beneficia. Am fost de acord cu doamna Pavel şi restul bloggerilor că astfel de rezultate, dincolo de like-uri, share-uri şi comentarii, se obţin în timp şi necesită consolidarea relaţiilor cu bloggerii. Totuşi, am încercat să forţez puţin nota, subliniind faptul că orice promovare trebuie să genereze şi alte rezultate dincolo de awarness. Totul stă în conţinutul pe care bloggerii îl generează pentru agenţii, conţinut de care agenţiile nu ştiu să profite. Am spus asta având în minte o colaborare ce tinde spre modelul marketingului afiliat, dar pentru care call-to-action-ul e susţinut de instrumente mult mai avansate decât de un simplu link spre situl agenţiei de turism", a precizat Petruş Lungu, Ghid Turistic Digital 2.0.
F.A. J'Info Tours a organizat, la începutul acestei luni, prima videoconferinţă cu şi pentru bloggerii români de turism, arată un comunicat de presă.
"J'Info Tours recunoaşte blogul ca pe o formă de presă şi susţine creşterea şi dezvoltarea vizibilităţii blogurilor româneşti de turism şi nu numai. Am dorit prin această iniţiativă să purtăm discuţii cât mai transparente şi utile celor din indu