Elevii claselor a VIII-a de la Şcoala „Nicolae Iorga“ din Focşani au trecut, ieri, prin emoţiile examenului de Evaluare Naţională la Limba şi Literatura Română, în cadrul unei simulări.
Simularea s-a desfăşurat în conformitate cu metodologia, respectându-se toate etapele, respectiv elaborarea procedurii simulării, elaborarea mai multor variante de subiecte, din care s-a extras una, asigurarea consumabilelor necesare, legitimarea elevilor în sala de examinare, aceştia fiind puşi în situaţia concretă a desfăşurării testării, şi instruirea asistenţilor conform procedurii examenului. Subiectele şi baremul, care au fost securizate, au fost concepute de membrii catedrei de limba română, în conformitate cu modelele publicate pe site-ul Ministerului Educaţiei Naţionale. Potrivit reprezentanţilor Şcolii „Nicolae Iorga“, simularea a fost organizată cu scopul de a afla cât sunt de pregătiţi elevii de clasa a VIII-a în acest moment. De asemenea, s-a urmărit şi identificarea eventualelor disfuncţionalităţi de natură tehnică.
La această simulare au participat profesorii catedrei de limba şi literatura română, coordonaţi de profesoara Liliana Niţu, alături de profesorii Camelia Stoinescu, Irina Chiper şi directorul Ioana Sîrbu. „În perioada următoare, după o analiză obiectivă efectuată la fiecare clasă, precum şi în cadrul catedrei de specialitate, se va realiza un program de remediere a greşelilor. De asemenea, rezultatele vor fi aduse la cunoştinţa părinţilor”, a precizat profesoara Liliana Niţu, responsabila comisiei metodice de specialitate.
În scurt timp, elevii Şcolii „Nicolae Iorga“ vor susţine simularea şi la matematică.
Elevii claselor a VIII-a de la Şcoala „Nicolae Iorga“ din Focşani au trecut, ieri, prin emoţiile examenului de Evaluare Naţională la Limba şi Literatura Română, în cadrul unei simulări.
Simularea s-a d