Doi dintre milionarii în euro ai Constanţei (potrivit Topului 300, publicat în toamna anului trecut de revista „Capital") au decis, recent, sã-şi diversifice domeniile în care deruleazã afaceri şi sã se implice şi în zona mass media. Mai exact, Gabriel Comãnescu, şeful de la Grup Servicii Petroliere, cu o avere estimatã între 900 milioane - un miliard de euro, şi Mohammad Murad, „pãrintele" Phoenicia, Spring Time şi Perla, a cãrui avere este estimatã la 55-58 de milioane de euro activeazã, mai nou, şi în audio-vizual.
Aşa cum anunţam la finalul lunii ianuarie, CNA a acordat o licenţã audiovizualã ompaniei SC Atelier Media SRL Constanţa, pentru postul Black Sea TV Constanţa. cţionarul majoritar al societãţii, cu 94%, este Gabriel Comãnescu. Firma mai are trei acţionari, cu câte 2%. Despre televiziune se spune cã va fi axatã pe activitãţile economice din zona Mãrii Negre. Noul post va avea un program de şase ore de luni pânã sâmbãtã şi de doar trei ore duminica.
„Eu nu o consider o afacere"
Şi omul de afaceri Mohammad Murad va activa şi în zona afacerilor din mass media. Patronul hotelului Phoenicia din staţiunea Mamaia a declarat cã se aflã în negocieri cu Cozmin Guşã pentru un parteneriat la televiziunea The Money Channel. Potrivit spuselor sale, el va fi unul dintre acţionari în ceea ce se va contura ca o asociere. Mohammad Murad nu a vrut însã sã dezvãluie numele celorlaţi acţionari, rezumându-se la a declara cã aceştia sunt oameni de afaceri, dar nu constãnţeni. Conform explicaţiilor patronului hotelului Phoenicia, negocierile au început în urmã cu aproximativ douã luni. Ce se intenţioneazã, de fapt, este o relansare a postului de televiziune The Money Channel, dar cu actuala titulaturã, pentru moment, nu sub denimirea Live TV, aşa cum s-a vehiculat în presa centralã. Televiziunea va avea, în noul format, şi emisiuni cu caracter