Agentia de mobile marketing Mobile Works, parte a grupului Lowe, a anuntat marti ca a achizitionat 70% din actiunile Magnetic Studios pentru a-si consolida pozitia pe piata.
Astfel, Mobile Works devine singura agentie de mobile marketing care dispune de un laborator de tehnologie.
Magnetic Studios are o echipa de 15 specialisti, majoritatea cu peste cinci ani de experienta, aria de expertiza a acestora fiind programare si cercetare. Magnetic Studios va functiona ca un laborator de tehnologie pentru agentia Mobile Works.
Focusul primar va consta in dezvoltarea de aplicatii native pentru sisteme de operare iOS si Android, proiecte de Augmented Reality, dar si optimizarea de website-uri pentru telefonul mobil.
“Tehnologia, datorita evolutiei sale uimitoare, este un factor cheie care va sustine ascensiunea pietei in zone la care astazi cu greu ne putem gandi”,explica Alex Putineanu, managing director Mobile Works.
Mobile Works a preluat 70% din compania MagneticStudios, managementul operational fiind asigurat in continuare de Ionut Grigorescu, care detine restul de 30% dintre actiuni.
“Piata de mobile marketing este exploziva in momentul de fata”, a subliniat Ionut Grigorescu, managing partner Magnetic Studios.
Lansata pe piata in februarie 2012, Mobile Works a avut o cifra de afaceri de aproximativ 1,2 milioane lei anul trecut si a dezvoltat proiecte pentru clienti precum Altex, Austrian Airlines, Bayer, Beck's, Bergenbier SA, Crucea Rosie, Farmaciile Dona, kika, Orange, Praktiker, Stella Artois, Staroperamen, Stillago si Unilever. Agentia de mobile marketing Mobile Works, parte a grupului Lowe, a anuntat marti ca a achizitionat 70% din actiunile Magnetic Studios pentru a-si consolida pozitia pe piata.
Astfel, Mobile Works devine singura agentie de mobile marketing care dispu