Conducerea Elefant.ro, cea mai mare librarie online din Romania, cu afaceri de 3,6 milioane de euro anul trecut, va miza pe extinderea pe noi verticale de busines in 2013, urmand sa continue investitiile demarate anul trecut in aceasta zona.
In 2012 retailerul a adaugat in portofoliu segmentul de jucarii, aceasta noua gama incluzand jucarii clasice, gadgeturi pentru copii sau jocuri pe computer.
"Preferam ca in acest moment sa nu adaugam mai multe informatii despre noile verticale. Parte din ele sunt deja incluse in proiectul pilot, cum ar fi jucarii, muzica si filme, parte vor fi noi. Proiectia noastra pe termen scurt si mediu face parte din strategia de business, pe care am dori sa o pastram confidentiala", a afirmat pentru Wall-Street.ro, Ana-Rita Da'Ros, director de e-commerce in cadrul Elefant.ro, despre noile verticale in care vrea sa se extinda libraria online.
Elefant.ro a avut anul trecut a o cifra de afaceri de circa 3,6 milioane de euro, de peste trei ori mai mult fata de 2011. Ultimul trimestru din 2012 a generat un venit de 1,4 milioane euro. Pe de alta parte, pentru anul acesta, conducerea retailerului mizeaza pe o dublare a cifrei de afaceri. Crestere determinata de investii in marketing Cand a fost lansata in iunie 2010, libraria Elefant.ro a primit o investitie de circa 1,2 milioane de euro din partea Greenlight Invest, unul dintre fondurile de investitii controlate de Ion Sturza, fost director general adjunct al Rompetrol si fost premier al Republicii Moldova.
“Unul dintre factorii principali care au sustinut evolutia pozitiva il reprezinta orientarea noastra catre creativitate in marketingul online, caruia i-am alocat bugete semnificative. Dorim sa scoatem cartea din zona de nisa unde se afla inca, si sa o facem accesibila cat mai multor oameni”, a declarat Ion Sturza, presedintele Consiliului de Administratie al com