Pasajul Jiul este un punct al Timişoarei unde se întâmplă multe. Cele mai dese lucruri care se întâmplă în acea zonă sunt cozile interminabile şi accidentele maşinilor mari, care se iau la trântă cu pasajul. Înălţimea pasajului, până autovehiculul dă cu „ţeasta” de calea liniilor de tren, este de 3,70 metri. Indicatoare sunt pe traseu, dar din nepăsare ori neatenţie, şoferii vehiculelor înalte nu le văd. Şi nu trebuie să fii vreun Ghiţă Mureşan al camioanelor ori al autobuzelor ca să te loveşti de partea de sus a pasajului. Cei mai mulţi rămân fără partea de sus, care, din cauza vitezei, se face acordeon şi îşi găssşte sfârşitul pe asfalt. Aşa s-a întâmplat şi zilele trecute, când un autobuz a trecut voios prin pasaj şi i-a fost retezată „cocoaşa” de pasajul „neîncăpător”. Mai precis, autobuzul, în care era doar şoferul, fără pasageri, a pierdut, la trecerea prin pasaj, acea cutie de pe acoperiş pe unde se face aerisirea spaţiului dinăuntru, locul unde sunt poziţionate ventilatoarele. Din fericire, au avut de suferit doar capacele ventilatoarelor, pe care şoferul, tacticos, le-a cules de pe şosea. Problemele nu sunt de ieri-de azi, sunt de ani de zile. E bine, totuşi, că lucrurile se mişcă. Există deja un studiu de fezabilitate pentru refacerea acestui pasaj, iar pe parcursul acestui an s-ar putea da drumul la lucrări. Pe sub pasaj vor fi cinci benzi de circulaţie, două spre strada Circumvalaţiunii şi trei spre bulevardul Republicii. Se va analiza şi posibilitatea modificării înălţimii sub pasaj.
Pasajul Jiul este un punct al Timişoarei unde se întâmplă multe. Cele mai dese lucruri care se întâmplă în acea zonă sunt cozile interminabile şi accidentele maşinilor mari, care se iau la trântă cu pasajul. Înălţimea pasajului, până autovehiculul dă cu „ţeasta” de calea liniilor de tren, este de 3,70 metri. Indicatoare sunt pe traseu, dar din nepăsare ori neatenţi