Sunt convins că mulți vor sări la gâtul meu că, în loc să laud cât de minunat este faptul că se organizează la Brașov FOTE, m-am găsit să îl critic pe mult iubitul și stimatul nostru șef de urbe, primarele care este George Scripcaru, care este șef de comitet de organizare al Festivalului.
Evident, FOTE este o chestiune de muls bani. Un ziar sportiv național spunea că este o afacere de vreo 60 de milioane de euro. Puțin, aș spune, la anvergura evenimentului, mai ales că este criză… Dar și așa puțini, acești bani se duc pe apa sâmbetei, deși corect ar fi buzunarul băieților deștepți din jurul primarului. Fără să-i ridic osanale, Christian Macedonschi – personaj care știe cum se organizează evenimente de anvergură și care a demonstrat că știe și cum să promoveze evenimentele, țipa ca din gură de șarpe că nu s-a făcut nimic pentru a promova evenimentul în afara țării (!). Nu l-a băgat nimeni în seamă.
Și transmiterea concursurilor se face „gratuit“, tot la mica înțelegere de către postul DIGI (ai cărui patroni sunt filopedeliști). În mod firesc, pentru astfel de evenimente se plătesc drepturi de televizare… Din fericire, deschiderea este prezentată de TVR2, post care nu are o audiență semnificativă.
Cu toate acestea, cel mai important om din istoria localității moldovenești Buruienești, George Scripcaru, a dat lovitura: FOTE 23 este promovat de…. Da, doamnelor, domnișoarelor și domnilor, de Taraf TV și Etno TV! Aplauze furtunoase vă rog. În pauzele melodiilor „Te cunosc după chiloți, Cenușăreaso!“ și „Inel, inel de aur“, precum și alte manele de profundă mediație, rulează spotul de promovare al festivalului de la Brașov…
Și, nu în ultimul rând, FOTE va mai fi promovat în revista Doxi – „Lumea mare a celor mici” (!!!!!) Vă dați seama cum o armată de bebeluși, după ce vor vedea reclama de la FOTE, vor începe să urle disperați la părinți că vor musa