Valentine's Day aduce florariilor vanzari de pana la 10 ori mai mari fata de o alta zi din an. In majoritatea cazurilor, acestea inregistreaza doar in ziua de 14 februarie afaceri cat intr-o luna normala. Vezi cati bani asteapta principalii jucatori din piata, ce se cauta si cat sunt dispusi romanii sa cheltuiasca.
Floria.ro asteapta in acest an circa 500 de comenzi livrate de Valentines Day, dintre care 250 in Bucuresti, 200 in provincie si 50 in afara tarii, in special in Uniunea Europeana, dar si in Republica Moldova, SUA si Rusia.
“Valoric, suma incasata pentru 14 febuarie va fi de aproximativ 34.000 euro. Fata de o zi obisnuita, vorbim de o crestere cu peste 1.000% (de zece ori)”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mugur Cosmin Frunzetti, fondatorul Floria.ro.
FloriDeLux.ro asteapta in acest an vanzari de 15.000 euro cu ocazia Valentine's Day. Suma reprezinta circa 20% din valoarea comenzilor realizate in lunile de iarna.
Comenzile se fac din timp
Primele comenzi la florariile online au venit din 2012.
“Florile sunt un produs de bursa, pretul lor creste cu pana la 200% inainte de 14 februarie pe plan mondial, implicit si in Romania”, a explicat Mugur Cosmin Frunzetti.
"Din aceasta cauza clientii stiu ca trebuie sa lanseze din timp comenzile. Acum avem deja platite aproximativ 250 de comenzi si estimam ca pe 12 februarie, undeva dupa pranz, vom avea cele 500 pentru care ne-am pregatit. Din acel moment nu vom mai prelua comenzi cu livrare in 14 februarie, trebuie sa ne asiguram ca toate comenzile acceptate ajung la timp si in cele mai bune conditii", a mai spus acesta.
Referitor la comportamentul de achizitie al romanilor de Ziua Indragostitilor, acestia au inceput sa se gandeasca din timp la aceasta sarbatoare, ca urmare a campaniilor puternice de marketing care