Bărbații pot fi văzuți mai des cu o bere în mână decât făcând reparații în casă, practicând sporturi sau citind o carte, arată HumanGraphExperience, lansat de Starcom MediaVest, parte a grupului Leo Burnett.
Seria de infografice este o inițiativă pe termen lung și reprezintă o parte din rezultatele de analiza ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agenției.Ideea este de a oferi informații constante și relevante despre dinamica relației dintre consumatori și branduri și impactul pe care evoluția acesteia o are asupra comportamentului brandurilor pe piață.
Astfel, pentru prima sa ediție, infograficul evidențiază obiceiurile bărbaților români în ce privește consumul de bere.
Din InfoGrafic aflăm că:
· Bărbații pot fi văzuți mai des cu o bere în mână decât făcând reparații în casă, practicând sporturi sau citind o carte.
· Fiind atât de prezentă în viața lor, berea este ca o lupă care scoate în evidență legăturile dintre bărbați, trecând în legendă poveștile unei simple seri petrecute în oraș.
· Parteneriatul bărbat - bere este atât de puternic datorită versatilității acesteia, a faptului că este un liant social și pentru că oferă bărbaților ocazia de a se exprima liber.
“Relația consumator - brand evoluează în mod continuu și odată cu ea se schimbă definiția clasică a mediei, aceea de achiziționare de spații și derularea de campanii publicitare. Încurajați de tehnologie, consumatorii joacă un rol important și constant în marketingul brandurilor, astfel încât înțelegerea motivațiilor lor devine esențială: semnificația brandului se extinde de la caracteristicile sale fundamentale la suma experiențelor trăite împreună cu consumatorii. Comportamentul de cumpărare și consum este strâns relaționat de comportamentul brandului, iar identificarea de insight-uri reale și actua