- Social - nr. 30 / 13 Februarie, 2013 Atunci cand politistul scrie in raport ca accidentul s-a produs din cauza "neadaptarii vitezei de mers la starea carosabilului”, oare, cine-i, de fapt, de vina: viteza ori carosabilul? La fel, cand ninge abundent si se blocheaza drumurile, de ce isi ridica autoritatile mainile catre cer? De ce tot Dumnezeu e responsabil cand se topesc primavara sloiurile de gheata si se inunda locuintele? In realitate, de vina nu e bunul Dumnezeu, ci statul. Caci, din cauza managerului – stat, infrastructura fie e proasta, fie-i construita in conditii de nesiguranta. Soselele noastre sunt supraaglomerate cu masini putine. Statisticile releva ca Romania se afla pe locul cinci in Europa la capitolul cel mai aglomerat trafic rutier, dar, in acelasi timp, avem si cel mai scazut numar de automobile raportat la populatie. Concluzia? Adevaratul vinovat de accidentele de circulatie este (si) cel care administreaza si planifica reteaua rutiera: statul. Care, fireste, nu-si asuma nicio vina pentru ca unii mor cu zile! GHEORGHE GIURGIU - Social - nr. 30 / 13 Februarie, 2013 Atunci cand politistul scrie in raport ca accidentul s-a produs din cauza "neadaptarii vitezei de mers la starea carosabilului”, oare, cine-i, de fapt, de vina: viteza ori carosabilul? La fel, cand ninge abundent si se blocheaza drumurile, de ce isi ridica autoritatile mainile catre cer? De ce tot Dumnezeu e responsabil cand se topesc primavara sloiurile de gheata si se inunda locuintele? In realitate, de vina nu e bunul Dumnezeu, ci statul. Caci, din cauza managerului – stat, infrastructura fie e proasta, fie-i construita in conditii de nesiguranta. Soselele noastre sunt supraaglomerate cu masini putine. Statisticile releva ca Romania se afla pe locul cinci in Europa la capitolul cel mai aglomerat trafic rutier, dar, in acelasi timp, avem si cel mai scazut numar de automobile raport