Mobile Works, agenţia de mobile marketing parte a grupului de comunicare Lowe, a achiziţionat 70% din compania Magnetic Studios, consolidându-şi astfel poziţia pe piaţa locală la un an de la momentul lansării. Managementul operaţional al Magnetic Studios este asigurat în continuare de Ionuţ Grigorescu, care deţine restul de 30% din acţiunile companiei. "Tehnologia - datorită evoluţiei sale uimitoare - este un factor-cheie care va susţine ascensiunea pieţei în zone la care astăzi cu greu ne putem gândi. Pentru noi este esenţial să livrăm clienţilor o soluţie de comunicare pe mobil bine gândită. Acest lucru poate fi obţinut doar îmbinând serviciile de strategie şi creaţie cu cele de dezvoltare şi implementare", spune Alex Putineanu, managing director al Mobile Works. Magnetic Studios are o echipă de 15 specialişti, majoritatea cu peste cinci ani de experienţă, aria de expertiză a acestora fiind programare şi cercetare. Magnetic Studios va funcţiona ca un laborator de tehnologie pentru agenţia Mobile Works, iar obiectivul primar va consta în dezvoltarea de aplicaţii pentru sisteme de operare iOS şi Android, proiecte de realitate augmentată, dar şi optimizarea de website-uri pentru telefonul mobil. "Mai mult decât dezvoltare, vom derula şi acţiuni de cercetare (R&D), ceea ce ne va ajuta să găsim acea soluţie eficientă şi pliabilă pe nevoia clienţilor noştri, dar şi inovativă din punct de vedere tehnologic. Piaţa de mobile marketing este explozivă în momentul de faţă", spune Ionuţ Grigorescu, managing partner al Magnetic Studios. Mobile Works a avut o cifră de afaceri de aproximativ 1,2 milioane lei anul trecut şi a dezvoltat proiecte pentru clienţi precum Altex, Austrian Airlines, Bayer, Beck's, Bergenbier SA, Crucea Roşie, Farmaciile Dona, kika, Orange, Praktiker, Stella Artois, Staroperamen, Stillago si Unilever.
Mobile Works, agenţia de mobile marketin