Doljenii care au depus dosar pentru Programul „Casa Verde“ în 2011 mai au de aşteptat până vor afla dacă acesta a fost aprobat. Având în vedere numărul mare de solicitări primite în toată ţara, procesul de verificare este extrem de greoi. Toate dosarele sunt verificate la nivel naţional, în funcţie de ordinea lor cronologică.
Din cele 966 de dosare depuse în 2011, până pe 12 februarie 2013 au fost verificate 236 de dosare, dintre care 215 au fost aprobate, iar nouă respinse. 12 dosare se află în procedura de soluţionare a contestaţiilor. „Prima sesiune a Programului «Casa Verde» s-a derulat în intervalul iulie 2010 - 1 februarie 2011, judeţului Dolj fiindu-i alocate 2.648.000 de lei, sumă aferentă celor 440 de dosare înregistrate în acea perioadă. În cadrul celei de-a doua sesiuni a Programului «Casa Verde», demarate pe 1 iunie 2011, judeţului Dolj i-au fost alocate 3.386.522 de lei, sumă necesară unui număr de 564 de dosare, a căror înregistrare s-a realizat până pe 16.06.2011. În luna iunie a anului 2011, preşedintele Administraţiei Fondului pentru Mediu a adus la cunoştinţa agenţiilor pentru protecţia mediului decizia ca judeţele care, la acel moment, depăşiseră fondul alocat - printre care şi judeţul Dolj - puteau continua primirea dosarelor de finanţare, până la data de 1 iulie 2011, fiindu-le alocate fonduri suplimentare, prin redistribuire de la alte judeţe. Din cauza acestei decizii şi datorită numeroaselor campanii de informare şi conştientizare radio/TV şi în presa scrisă, în care a fost promovat Programul «Casa Verde», în judeţul Dolj au fost depuse 966 de dosare, dublu faţă de numărul corespunzător fondurilor distribuite iniţial judeţului Dolj“, a explicat Radu Georgescu, consilier Relaţii publice la Agenţia pentru Protecţia Mediului Dolj.
Analiza şi evaluarea dosarelor de finanţare a început pe 12 octombrie 2011, comunicarea hotărârii Comi