24 de masteranzi, studenti sau elevi din toata tara pasionati de design si de mecanica au participat cu proiecte la concursul "Aro Revolution", care si-a propus reinvierea celebrului brand auto romanesc.
Unul dintre cele mai apreciate modele de autoturism de teren din lume, in anii '70-'80 ar urma sa fie reconstruit, cu o "fata" moderna, in atelierele Facultatii de Mecanica din Iasi. Peste 20 de tineri proiectanti din Romania s-au inscris cu idei de facelift la concursul "Aro Revolution", organizat de Facultatea de Mecanica a Universitatii Tehnice "Gh. Asachi" Iasi. Dupa analizarea a peste 140 de schite juriul concursului l-a desemnat castigator pe Silviu Ceausu, un tanar de 21 de ani, student in anul II la Facultatea de Mecanica din Iasi. Aceasta a propus sapte variante, din care una urmeaza sa fie realizata, sub forma de prototip, de la A la Z, in atelierele Facultatii de Mecanica din Iasi. "Ne-a placut originalitatea si faptul ca a tinut cont de absolut toate detaliile pe care noi le-am cerut. Si este foarte frumos pentru ca s-a reinviat, practic, un autoturism foarte frumos", a precizat, pentru Digi Tv, Gabriel Calancea, membru al juriului. Tanarul castigator, care spune ca a muncit in medie 70 de ore pentru realizarea fiecarei schitie, va fi recompensat cu 500 de lei si o saptamana in Bulgaria, in cadrul programului Leonardo. Mai multe detalii pe adevarul.ro
24 de masteranzi, studenti sau elevi din toata tara pasionati de design si de mecanica au participat cu proiecte la concursul "Aro Revolution", care si-a propus reinvierea celebrului brand auto romanesc.
Unul dintre cele mai apreciate modele de autoturism de teren din lume, in anii '70-'80 ar urma sa fie reconstruit, cu o "fata" moderna, in atelierele Facultatii de Mecanica din Iasi. Peste 20 de tineri proiectanti din Romania s-au inscris cu idei de facelift la concursul "Aro Revolution