Restaurantul Kayabuki din Japonia „a angajat” un grup de maimuţe pe post de chelneriţe. Pentru a avea apariţii plăcute în faţa clienţilor, patronul le-a pus la fiecare câte o mască cu chip uman.
Nimic mai teribil decât să vezi o mână păroasă care îţi aduce supa, iar când o admiri de la spate, căci ai rămas cu gura căscată, o vezi cât de crăcănată merge şi ce picioruşe păroase are.
La prima vedere te laşi păcălit, însă când ajunge şi la masa ta lucrurile se schimbă. De obicei, discuţia client-chelner este mai rezervată, scrie www.apropo.ro.
Clienţii localului s-au obişnuit cu ele, care sunt autorizate să lucreze în local. Câţiva meseni chiar recunosc că ele sunt mai pricepute decât chelneriţele umane.
Patronul restaurantului este un crescător de animale, care a interacţionat cu ele o viaţă întreagă. Ele au învăţat totul chiar de la el, urmărindu-l şi imitându-l. În plus, maimuţicile nu au nevoie de bani, ci doar de un adăpost şi ceva mâncare.
Toţi cei care au trecut prin restaurant au rămas uimiţi cât de bine înţeleg maimuţele cuvintele umane.
Legile care apără drepturile animalelor permite ca acestea să lucreze maxim două ore pe zi.
Patronul restaurantului Kayabuki crede că este o idee bună de afaceri, mai ales că are mulţi clienţi care vin doar ca să-i vadă angajaţii. El doreşte să crească în continuare maimuţe pe care să le înveţe să lucreze de la vârste fragede.
Restaurantul Kayabuki din Japonia „a angajat” un grup de maimuţe pe post de chelneriţe. Pentru a avea apariţii plăcute în faţa clienţilor, patronul le-a pus la fiecare câte o mască cu chip uman.
Nimic mai teribil decât să vezi o mână păroasă care îţi aduce supa, iar când o admiri de la spate, căci ai rămas cu gura căscată, o vezi cât de crăcănată merge şi ce picioruşe păroase are.
La prima vedere te laşi păcălit, însă când ajunge şi la masa ta lucruril