Desprins parcă dintr-un viitor post apocaliptic gen seria de filme „Mad Max”, Chevrolet-ul Camaro „Turbo” prezent la Salonul Chicago Auto Show 2013 (9-18 februarie) este un model cât se poate de real şi de funcţional.
Nu mai puţin de 700 CP izvorâţi dintr-un V8 dublu-supraalimentat împins până aproape de limita maximă la care un motor ar putea suporta asemenea suplicii din partea unui cuplu motor demn de o şalupă de mare viteză. Camaro ca automobil de serie nu a putut niciodată rivaliza cu bolizii pur-sânge precum Ferrari ori Bentley, însă modelul „Turbo”, special preparat pentru evenimentul expoziţional din oraşul vânturilor, îşi ia revanşa faţă de aceştia la majoritatea capitolelor.
Liga în care Chevrolet Camaro „Turbo” 2013 joacă este la nivelul McLaren P1, Porsche 918 ori viitorul Ferrari F70.
Stilistic, monstruosul Camaro „Turbo” afişează o protuberanţă imensă pe capotă prin care admisia hipertrofiată a bestiei V8 pare că vrea să tragă cu sete tot aerul pe o rază de câţiva sute de metri. Spoilerul inferior în formă de „V” este ataşat de bara faţă prin intermediul a patru cabluri împletite şi vizibile, cu rolul de a împiedica parcă pierderea elementului de caroserie respectiv la şocul brutal livrat punţii spate.
Jantele cu finisaj negru-mat au diametrul pe 24 de ţoli, umplând până la refuz arcele aripilor şi aşa modificate. Cauciucurile frontale au o amprentă la sol de 25 cm iar cele posterioare lasă o dâră de 38 cm în sesiuni intense de burn-out.
Eleronul de pe capacul portbagajului e de inspiraţie Bentley Coninental GT3 iar farurile „angel-eyes”, cu poziţiile pe cercuri, disipă o lumină albastră electrizantă.