de Dan FRÂNCU
danfrancu@tribuna.ro
14 februarie 2013 23:16
4 vizualizari
A-A+ Pentru a participa la lucrările de dezafectare a unui spital, în urma cărora bunurile rezultate (diverse materiale şi echipamente, mobilier specific unităţilor medicale, aparatură medicală etc), vor fi donate unităţilor medicale din judeţul Sibiu, o echipă a Primăriei Avrig se va deplasa, în perioada 17-28 februarie 2013, la Viena (Austria). Deoarece o parte a bunurilor rezultate în urma dezafectării spitalului vienez au ca destinaţie Centrul de Permanenţă Avrig, recent, legislativul local avrigean a adoptat o hotărîre prin care a aprobat deplasarea delegaţiei oraşului în Austria, precum şi a decontului de cheltuieli aferent (aproximativ 1640 euro şi 4530 lei).
Delegaţia Primăriei oraşului Avrig ce va face deplasarea în Viena va fi formată din Lucian Miclea- şef Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Avrig, Viorel Hulpuş- şofer PSI, Gheorghe Grancea- inspector şi Gheorghe Petre- muncitor calificat.
Deplasarea va fi făcută cu microbuzul Primăriei oraşului Avrig iar decontarea cheltuielilor se va face doar în baza documentelor justificative, din bugetul local al oraşului.
Tot în cadrul acestei acţiuni este prevăzută şi aducerea a două autospeciale pentru colectat şi transport gunoi menajer (autogunoiere) pentru oraşul Avrig, care vor fi conduse în drumul spre ţară de doi membri ai echipei.
În prima şedinţă a Consiliului Local Avrig desfăşurată după întoarcerea delegaţiei avrigene din Austria va fi prezentată o informare referitoare la această acţiune.
Iniţiativa acestei acţiuni ^i aparţine Fundaţiei Au- Ro Austria Pro România.. de Dan FRÂNCU
danfrancu@tribuna.ro
14 februarie 2013 23:16
4 vizualizari
A-A+ Pentru a participa la lucrările de dezafectare a unui spital, în urma cărora bunurile rezultate (di