Şeful Yahoo!, Marissa Mayer, are planuri mari pentru platforma online şi în anul 2013. Într-o conferinţă pentru investitori, ţinută la San Francisco, Mayer a indicat liniile pe care se va concentra Yahoo! anul acesta.
Potrivit Bloomberg News, focusul companiei va fi în zona aplicaţiilor mobile, a integrării sociale şi în revigorarea unor produse care au potenţial, dar încă nu sunt folosite pe cât de bine se poate.
În primul rând, Mayer vrea să integreze mai bine serviciile Facebook şi serviciile Yahoo!, pentru că dependenţa de Facebook nu mai este doar o cedare în faţa autorităţii unui asemenea serviciu, ci un lucru normal în internetul zilei de astăzi. “Multe avantaje ale Facebook sunt disponibile şi utilizatorilor Yahoo! Vrem să construim în jurul acestui lucru şi să aducem conţinut de valoare utilizatorilor noştri”, a spus Mayer, citată de Bloomberg.Yahoo! nu poate trăi fără Facebook
Mayer a înţeles, de când a venit la conducerea companiei, că Yahoo! nu mai are forţa de a lupta cu Google, Facebook sau alte platforme online, iar veniturile din publicitate, chiar dacă au rămas constante, sunt mai slabe faţă de rivalii săi. Astfel, Mayer doreşte să integreze mai mult Yahoo! în acest ecosistem al internetului şi să ofere mai multă integrare, decât să investească în produse noi şi scumpe.
“Unul dintre lucrurile pe care oamenii vor să le facă este distribuirea intereselor lor cu prietenii. Trebuie să avem sharing-ul ca o componentă fundamentală a serviciilor noastre”, a mai spus CEO-ul Yahoo!, care a venit anul trecut la conducerea companiei, după experienţa de la Google. Rezultatele s-au văzut pentru compania păstorită de ea: cotaţia bursieră a crescut cu 36%.
De asemenea, Mayer a mai spus că Yahoo! se va concentra pe produse mai puţine în ecosistemul mobil, acolo unde firma are aproape 75 de aplicaţii pentru diferite produse.