Fan Courier, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa locală de curierat, a închis anul trecut cu o creştere a afacerilor exprimate în moneda locală de circa 10 procente, cifra de afaceri a companiei ajungând la circa 244 milioane de lei (55 milioane de euro).
Acţionarii companiei, Felix Pătrăşcanu şi fraţii Adrian şi Neculai Mihai, afirmă că lansarea de noi servicii precum şi comenzile din mediul electronic au fost principalii factori care au impus trendul ascendent al pieţei anul trecut. De asemenea, Felix Pătrăşcanu suţine că vânzările online îşi vor continua evoluţia pozitivă din ultimii ani, iar compania pe care o conduce va înregistra o creştere a veniturilor de pe urma acestui segment. Astfel, o bună parte din afacerile companiei va fi generată de comenzile transmise magazinelor de pe internet.
"Comerţul electronic câştigă din ce în ce mai mult teren, pentru că foarte multe companii dezvoltă şi un magazin online pe lângă cel tradiţional. Vânzările online ne-au generat 20% din afaceri anul trecut, iar pentru acest an ne aşteptăm la o contribuţie de circa 30% la încasări", a afirmat Pătrăşcanu.
Acţionarul Fan Courier e optimist şi în ceea ce priveşte dinamica pieţei în următoarele 11 luni, afacerile din domeniu urmând să-şi menţină ritmul de creştere.
Fan Courier, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa locală de curierat, a închis anul trecut cu o creştere a afacerilor exprimate în moneda locală de circa 10 procente, cifra de afaceri a companiei ajungând la circa 244 milioane de lei (55 milioane de euro).
Acţionarii companiei, Felix Pătrăşcanu şi fraţii Adrian şi Neculai Mihai, afirmă că lansarea de noi servicii precum şi comenzile din mediul electronic au fost principalii factori care au impus trendul ascendent al pieţei anul trecut. De asemenea, Felix Pătrăşcanu suţine că vânzările online îşi