Operatorul de comunicati prin cablu UPC Romania a inregistrat anul trecut venituri de 450 de milioane de lei, in crestere cu circa 3% fata de 2011, iar numarul clientilor a crescut tot cu aproximativ 3%, ajungand la 1,17 de milioane.
In 2011 UPC Romania inregistra venituri de 437 milioane lei.
In ceea ce priveste veniturile in T4 2012, acestea sunt de aproape 115 milioane lei, comparativ cu aproape 111 milioane lei in T4 2011.
UPC Romania si-a marit baza de RGU in cel de al patrulea trimestrul din 2012 cu cu 3,5%, adaugand, fata de trimestrul anterior, peste 58.300 noi abonamente, ceea ce face ca baza totala de RGU (unitati generatoare de venituri - abonati telefonie fixa, internet si televiziune) sa fie, la finele anului 2012, de 1.733.900.
Totodata, baza de clienti a UPC Romania a crescut – in ultimele trei luni compania a castigat 25.300 noi clienti, in crestere cu 2,2% fata de trimestrul anterior.
Compania a incheiat anul 2012 cu un numar total de 1.177.600 clienti.
Televiziunea digitala a adus companiei un plus de 19.400 de abonamente in ultimele trei luni din 2012, iar baza de abonamente de televiziune digitala a crescut cu 4,8% fata de trimestrul anterior, ajungand la un total de 423.600. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, UPC a inregistrat o crestere de 19% a numarului de clienti de televiziune digitala.
Numarul de abonati HD ai UPC Romania a cunoscut o evolutie, ajungand la peste 44.000 la sfarsitul lunii decembrie 2012, reprezentand 10% din baza totala de digital.
Cu o crestere constanta in ultimii ani s-a evidentiat si televiziunea prin satelit (DTH), numarul de clienti pe acest segment ajungand la sfarsitul trimestrului al IV-lea la 319.700, adica o crestere de 7,9% fata de trimestrul al III-lea.
In ceea ce priveste serviciul de televizi