Compania are deja aproape 800 de oameni în Galaţi şi Bucureşti şi a avut afaceri de 9 mil. euro anul trecut. În provincie costurile sunt cu 15-20% mai mici faţă de Capitală.
Webhelp, filiala locală a furnizorului francez de servicii de tip call-center care a intrat pe piaţă în 2007 prin achiziţia unei companii a familiei Talpeş, a ajuns deja la aproape 800 de angajaţi şi intenţionează să recruteze încă 200 de persoane până la finalul anului. Compania are sedii în Bucureşti (unde lucrează 600 de angajaţi) şi în Galaţi (200 de persoane), iar noile recrutări vor fi făcute în special în Bucureşti.
"Avem bugetate 200 de noi recrutări anul acesta, pentru că există un interes foarte mare din partea clienţilor din Europa pentru externalizarea unor activităţi în România, aşa că suntem pregătiţi să creştem capacitatea", a spus Mihaela Rusu, directorul general al Webhelp România, care ocupă această funcţie de mai bine de cinci ani.
Francezii de la Webhelp sunt prezenţi în România încă din anul 2000, însă în perioada 2000 - 2006 au derulat operaţiuni prin intermediul unei companii deţinute de familia Talpeş (proprietarii Softwin, grupul care a dezvoltat soluţia antivirus BitDefender). În decembrie 2006, Webhelp a cumpărat de la familia Talpeş compania WH Client Relationship Management, într-o tranzacţie a cărei valoare nu a fost făcută publică.
În 2012, Webhelp a avut o cifră de afaceri de 9,15 mil. euro (în creştere cu 30% faţă de anul precedent, şi a încheiat anul cu un efectiv de 716 angajaţi. La momentul preluării de la familia Talpeş, compania avea peste 200 de angajaţi şi afaceri de peste 3 milioane de euro. Pentru Softwin, la acel moment Webhelp era însă un client mic.
"După ce am creat filiala locală, am început să dezvoltăm centrele din Bucureşti şi din Galaţi, în special pentru servicii în limba franceză. Uşor-uşor