Conducerea societății Remar SA Pașcani a efectuat astăzi probele finale la garnitura de vagoane ce va lua calea Republicii Moldova. Vorbim de 15 vagoane ce vor ajunge în Gara Feroviară Chișinău. Unul dintre acestea a parcurs în această zi distanța Gara Pașcani – Stația Spălare Vagoane și retur, pentru a vedea cum se comportă în trafic după ce a fost modernizat.
Vagoanele ce vor ajunge în Republica Moldova au banchete confortabile, iar pasagerii vor beneficia de supraveghere video și acces la internet. Garnitura este detinată și cu o rampă destinată persoanelor cu handicap locomotor.
Trenurile modernizate vor străbate Republica Moldova de la Nord la Sud, pe ruta Tighina – Ocnița ce are o distanță de 300 kilometri. Prețul unui bilet va fi de 25 de lei, la jumătate față de tariful practic de CFR Călători din România.
Conducerea societății Remar SA Pașcani a efectuat astăzi probele finale la garnitura de vagoane ce va lua calea Republicii Moldova. Vorbim de 15 vagoane ce vor ajunge în Gara Feroviară Chișinău. Unul dintre acestea a parcurs în această zi distanța Gara Pașcani – Stația Spălare Vagoane și retur, pentru a vedea cum se comportă în trafic după ce a fost modernizat.
Vagoanele ce vor ajunge în Republica Moldova au banchete confortabile, iar pasagerii vor beneficia de supraveghere video și acces la internet. Garnitura este detinată și cu o rampă destinată persoanelor cu handicap locomotor.
Trenurile modernizate vor străbate Republica Moldova de la Nord la Sud, pe ruta Tighina – Ocnița ce are o distanță de 300 kilometri. Prețul unui bilet va fi de 25 de lei, la jumătate față de tariful practic de CFR Călători din România.