Masina pe care o pregatesc germanii va costa 7.000 euro, in varianta full-option.
Problemele pentru Dacia incep din 2015. China este prima piata pe care germanii o vizeaza pentru lansarea masinii low-cost, care va fi comercializata la pretul de 7.000 de euro, in varianta full-option.
Brandurile mari sunt fortate sa scoata masini ieftine. Este o realitate care le convine din punct de vedere financiar, dar si o necesitate pentru o piata cu tendinte low-cost. Primele semnale le-au dat marcile mari, care n-au coborat niciodata sub nivelul de cinci stele.
Fie ca au inclus in game modele nontraditionale, fie ca au oferit variante avantajoase ale unor modele consacrate, si-au calcat pe inima si au avut de castigat. Primul exemplu care-i vine in cap oricarui cunoscator de masini este Porsche, cu SUV-ul Cayenne, o masina care, dimensional vorbind, nu are nicio legatura cu istoria unui brand ultrasport. Tot Porsche a lansat Cayman, un derivat de 35.000 de euro al unei masini de peste 50.000 de euro.
Integral pe incont.ro Tag-uri: masina, pret, Germania
Masina pe care o pregatesc germanii va costa 7.000 euro, in varianta full-option.
Problemele pentru Dacia incep din 2015. China este prima piata pe care germanii o vizeaza pentru lansarea masinii low-cost, care va fi comercializata la pretul de 7.000 de euro, in varianta full-option.
Brandurile mari sunt fortate sa scoata masini ieftine. Este o realitate care le convine din punct de vedere financiar, dar si o necesitate pentru o piata cu tendinte low-cost. Primele semnale le-au dat marcile mari, care n-au coborat niciodata sub nivelul de cinci stele.
Fie ca au inclus in game modele nontraditionale, fie ca au oferit variante avantajoase ale unor modele consacrate, si-au calcat pe inima si au avut de castigat. Primul exemplu care-i vine in cap oricarui cunoscator de masini est