TIMIȘOARA. Problema liftului plătit de administrația locală undei firme private în 2010, care trebuia să-l instaleze la sediul Direcției Fiscale, și pentru care Primăria Timișoara a achitat zeci de mii de lei, este acum în atenția oamenilor legii. Reprezentanții IPJ Timiș au anunțat, vineri, că în urma activităţilor de cercetare penală desfăşurate de ofiţerii Serviciului de Investigarea Fraudelor Timiş, cu avizul Parchetului de pe lângă Judecătoria Timişoara, s-a dispus începerea urmăririi penale faţă de trei angajați ai Primăriei pentru săvârşirea infracţiunilor de abuz în serviciu contra intereselor publice şi fals intelectual, precum și faţă de administratorul societăţii care trebuia să instaleze liftul, sub aspectul săvârşirii infracţiunii de complicitate la abuz în serviciu contra intereselor publice şi fals intelectual.
În 2010, ca urmare a executării unor lucrări efectuate de către societatea respectivă pentru Primăria Municipiului Timişoara, cele trei persoane, în calitate de angajaţi ai Direcţiei Patrimoniu care fac parte din Comisia de Recepţie a Lucrărilor, au întocmit şi semnat în fals un proces-verbal de recepţie şi punere în funcţiune a unui lift la clădirea primăriei, lift care nu a fost montat, creându-se un prejudiciu de aproximativ 99.000 lei. Totodată, în baza procesului–verbal de recepţie, dupa expirarea termenului de doi ani de la semnarea recepţiei, i-a fost restituită reprezentantului firmei şi garanţia de bună funcţionare a liftului. Cercetările continuă cu învinuiţii în stare de libertate în vederea probării intregii activităţi infracţionale şi recuperarea prejudiciului, au precizat reprezentanții IPJ Timiș.
TIMIȘOARA. Problema liftului plătit de administrația locală undei firme private în 2010, care trebuia să-l instaleze la sediul Direcției Fiscale, și pentru care Primăria Timișoara a achitat zeci de mii de lei, este acum î