Gigantul auto Dacia-Renault a anunţat astăzi lansarea unui nou vehicul, special proiectat pentru piaţa din România, care îşi propune să rezolve problema deplasării din punctul A în punctul B, dar şi în punctele C, D, E şi F, totul cu un minim consum de carburant şi un impact neglijabil asupra mediului înconjurător.
“Calul este rezultatul muncii a mii de oameni, timp de aproproape doi ani. Are un design inovator, creat special de inginerii noştri pentru a se adapta condiţiilor specifice de trafic din România: drumuri dificile, locuri de parcare puţine, preţ ridicat al combustibilului. Practic, este răspunsul nostru la o lume în continuă mişcare”, a declarat preşedintele Dacia-Renault, Jaque-Yves Renault Laguna 2. Disponibil iniţial în variantele cal maro, cal alb, cal bălţat, noul cal, asamblat de uzinele Dacia, dezvoltă o putere de pînă la doi cai putere, are aer necondiţionat, şa reglabilă, o poziţie înaltă de condus şi legare a căpăstrului centralizată. În viitor, Dacia nu exclude lansarea unor versiuni cal break, sau cal papuc, însă momentan spune că vrea să se concentreze pe calul electric. Exclusiv online
Gigantul auto Dacia-Renault a anunţat astăzi lansarea unui nou vehicul, special proiectat pentru piaţa din România, care îşi propune să rezolve problema deplasării din punctul A în punctul B, dar şi în punctele C, D, E şi F, totul cu un minim consum de carburant şi un impact neglijabil asupra mediului înconjurător.
“Calul este rezultatul muncii a mii de oameni, timp de aproproape doi ani. Are un design inovator, creat special de inginerii noştri pentru a se adapta condiţiilor specifice de trafic din România: drumuri dificile, locuri de parcare puţine, preţ ridicat al combustibilului. Practic, este răspunsul nostru la o lume în continuă mişcare”, a declarat preşedintele Dacia-Renault, Jaque-Yves Renault Laguna 2. Disponibil iniţia