Accente gotice, inovaţie tehnologică şi nuduri, acestea sunt doar câteva aspecte pe care au mizat designerii la Săptămâna Modei de la New York. Show-ul, care s-a încheiat joi cu prezentarea lui Marc Jacobs, arată că trendurile „expuse“ pe pământ american încurajează revoluţia prêt-à-porter şi renunţă la exclusivism în favoarea comercialului.
Colecţia Maison Martin Margiela inspirată de rock-ul alternativ
După ce şi-a făcut debutul în lumea haute couture, brandul de origine belgiană a smuls şi aplauzele metropolei americane, prezentând o linie de piese vestimentare în culori sobre, influenţată de muzica grunge. Printurile şi ţesăturile au contrastat cu siluetele voluptoase propuse de casa de modă rămasă fidelă esteticului.
„Anna Karenina întâlneşte aristocraţia Manhattan-ului“
Atelierul Ralph Lauren a orchestrat pe podiumul de la New York un spectacol tribut adus bătrânului continent european. Rochii din şifon, pantaloni cu talia înaltă şi beretele franţuzeşti au făcut deliciul publicului care a asistat la o replică întunecată pentru sărbătoarea Valentine’s Day.
O piesă din colecţia semnată de Ralph Lauren. FOTO Getty Images
Apelând la spiritual revoluţionar romantic, Ralph Lauren a creat o colecţie dramatică, plină de eleganţă, pe care Joanna Coles, editorul ediţiei britanice „Cosmopolitan“, a intitulat-o, folosindu-se de literatură: „Anna Karenina întâlneşte aristocraţia Manhattan-ului“.
O colecţie cu influenţe europene. FOTO Getty Images
Marchesa şi regalitatea
Colecţia celor două fondatoare ale brandului, Georgina Chapman şi Keren Craig, a livrat ţinute glamour, lux şi indulcenţă la show-ul de la New York.
Marchesa a prezentat la New York o colecţie în nuanţe de roşu. FOTO Getty Images
„Designerii brandului Marchesa au creat piese magnifice laolaltă cu fustele largi, până la podea, af