2Parale: Vânzările de cadouri au crescut cu 550%, de ceasuri cu 155%
De Valentine's Day, românii au alocat bugete mai mari pentru cumpărăturile online, preferând achiziţii mai scumpe de bijuterii, ceasuri sau produse IT&C, potrivit datelor 2Parale, cea mai mare reţea de afiliere din România.
În săptămâna 8 - 14 februarie 2013, vânzările generate de 2Parale celor aproape 230 de magazine online din reţea au crescut cu 57% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Cele mai multe cumpărături online s-au realizat pe 12 februarie, marţi, cu două zile înainte de Ziua îndrăgostiţilor, se arată, într-un comunicat remis redacţiei.
Cumpărătorii online s-au orientat mai mult decât altă dată către flori, bijuterii, ceasuri, lenjerie, articole oferite de magazinele de cadouri. În topul categoriilor cu cele mai mari evoluţii la nivel de vânzări se numără cadouri (+550%), ceasuri (+155%), lenjerie (+77%).
Produsele IT&C au fost cele mai căutate cadouri pentru bărbaţi
Pe de altă parte, se pare că femeile au ales drept cadou pentru domni produse IT&C, categorie pentru care vânzările au evoluat, mai ales dacă vorbim de valoarea medie a unei comenzi, în creştere cu 9% până la 756 lei. De altfel, cele mai mari vânzări înregistrate în săptămâna analizată sunt pentru produse IT&C, cu un vârf de 9.073 de lei cheltuiţi la o singură comandă.
Cu 50% mai multe bijuterii cumpărate decât anul trecut
Comparativ cu anul trecut, au fost alese şi alte cadouri mai scumpe. De exemplu, valoarea medie a unei comenzi pe segmentul bijuterii s-a mărit cu 50%, procent similar şi pentru magazinele de lenjerie, în timp ce pe segmentul ceasuri s-a dublat valoarea medie a unei tranzacţii, până la 443 lei.
2Parale este prima şi cea mai mare reţea de afiliere din România şi Bulgaria, activă în prezent şi pe pieţele din Serbia, Irak