DEBUT DE SEZON. Romanii au talent a înregistrat, aseară, cel mai bun debut din sezoanele de până acum: peste 5,3 milioane de români erau în fiecare minut pe show-ul de pe Pro TV. Vârfurile au sărit de 6,6 milioane de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele primei emisiuni a sezonului trei Românii au talent:
LA NIVEL NAȚIONAL: Peste 5,3 milioane de români au fost în fiecare minut cu ochii pe prima ediție Românii au talent din acest an. Locul doi pe interval, la mare distanță, a fost deținut de Acasă TV, care difuza Inimă de țigan. Pe locul 3 a fost Antena 1.
Cota de piață a Pro TV a fost de 48%, ceea ce înseamnă că aproape jumătate dintre românii care se uitau la televizor erau pe Românii au talent. Vârful de audiență național: 6,65 milioane de români, la minutul 21.41.
LA NIVEL URBAN: Din totalul publicului, peste 2,6 milioane de telespectatori ai Pro TV pe intervalul Românii au talent au fost din orașe. La nivel urban, pe locul doi a fost Antena 1, urmată de Antena 3. Vârful de audiență urban: 3,23 milioane de orășeni la minutul 22.42.
SEGMENTUL COMERCIAL: Aproape 1,5 milioane de telespectatori Pro TV au fost din segmentul 18-49 de ani (26,5 rating pe zona comercială). Pe acest target, locul secund, Antena 1, înregistra 200.000 de persoane din targetul comercial (3,6 rating pe target).
Românii au talent este la al treilea sezon. Emisiunea a avut prima ediție pe 11 februarie 2011 și a fost urmărită, în medie pe minut, de 2,05 milioane de telespectatori din mediul urban (adică 17,8 rating).
Al doilea sezon a avut un start mai bun: aproape 2,3 milioane de telespectatori din mediul urban au urmărit în fiecare minut show-ul. La nivel național, startul sezonului doi a fost urmărit de peste 4,5 milioane de români în fiecare minut:
Audiența posturilor TV pe intervalul Românii au talent vineri