Operatorul de televiziune, telefonie şi internet Romtelecom nu va mai promova brandurile Dolce şi Clicknet în portofoliul său de servicii, compania urmând să îşi direcţioneze resursele de comunicare către consolidarea brandului-mamă, ca furnizor de pachete.
În ceea ce priveşte Dolce, deoarece este recunoscut ca un brand foarte valoros care furnizează servicii TV de calitate, va sprijini în continuare toate platformele de conţinut ale companiei, precum canalele Dolce Sport TV şi portalul dolcetv.ro.
Compania a lansat şi o nouă identitate vizuală, iar din punct de vedere comercial a anunţat că oferă clienţilor pachete cu servicii de televiziune, internet şi telefonie, incluzând canalele premium HBO şi HBO Comedy, plus cele două canale exclusive - Shorts TV şi Comedy Central Extra. Clienţii existenţi de televiziune ai Romtelecom beneficiază gratuit de aceste canale până la 31 martie, urmând ca după această dată, aceste canale să fie disponibile, în cadrul unei oferte promoţionale, la un tarif de 10 lei/lună.
Operatorul de televiziune, telefonie şi internet Romtelecom nu va mai promova brandurile Dolce şi Clicknet în portofoliul său de servicii, compania urmând să îşi direcţioneze resursele de comunicare către consolidarea brandului-mamă, ca furnizor de pachete.
În ceea ce priveşte Dolce, deoarece este recunoscut ca un brand foarte valoros care furnizează servicii TV de calitate, va sprijini în continuare toate platformele de conţinut ale companiei, precum canalele Dolce Sport TV şi portalul dolcetv.ro.
Compania a lansat şi o nouă identitate vizuală, iar din punct de vedere comercial a anunţat că oferă clienţilor pachete cu servicii de televiziune, internet şi telefonie, incluzând canalele premium HBO şi HBO Comedy, plus cele două canale exclusive - Shorts TV şi Comedy Central Extra. Clienţii existenţi de televiziune ai Romtelecom bene