Unele poveşti rămân în calculatoarele noastre o eternitate. Această postare pe blog este de fapt un text care nu a mai apucat să ajungă în ziar, dar e o poveste care merită spusă. Utilizatorii de iPhone o vor aprecia: despre Knotch am scris, dar creatoarea sa este o româncă care încearcă să transforme modul cum dăm "Like".
Knotch este o aplicaţie pentru iOS care este o mică reţea socială în care putem să ne dăm cu părerea şi să ne arătăm aprecierea sau nemulţumirea faţă de un subiect. Totul se realizează cu ajutorul culorilor. Nu o laud pentru că aş fi plătit, ci o laud pentru că e una dintre cele mai "addictive" aplicaţii pe care le-am avut eu pe iPhone. Dacă aveţi 3G pe telefon, eu v-o recomand în metrou. Făcând un drum de 50 de minute între Militari şi Pipera, "knotchuit-ul" este activitatea mea de bază, atunci când am abonamentul plătit.
Nu ştiu dacă înţelegeţi cât de plăcut este să lauzi sau să critici cu ajutorul culorilor, pe o aplicaţie foarte bine realizată. Iar cea care a contribuit la ea este o româncă, Anda Gânscă, din Cluj. Povestea ei o găsiţi mai jos. Cea care nu a mai apucat să fie publicată. Cea din decembrie.
Aplicaţia o găsiţi aici, pe iTunes. Pe Android, în curând.
Povestea vine mai jos. N-are titlu.
„Imaginează-ţi că eşti Nike şi eu te voi contacta. O să-ţi zic «Bună, eu sunt Anda. Ţi-am construit deja un panou de control cu două variabile, la care mai ot adăuga alte 20 şi să-ţi fac o analiză completă în doar trei ore. În timp real vei şti sentimentele oamenilor asupra brandului tău»“. Acesta este unul dintre pasajele convorbirii cu Anda Gânscă. Născută la Cluj, educată la Stanford, românca este la doar 24 de ani deja antreprenor în Silicon Valley. Primul ei produs, Knotch, o aplicaţie mobilă unde oamenii pot să-şi exprime sentimentele faţă de orice concept, poate fi următorul succes de pe reţelele sociale.