La un preţ de 750.000 de euro, o adevărată orgie financiară chiar şi pentru milionarii în valută, viitorul hipercar Porsche 918 face uitat chiar şi legendarul Carrera GT. 1.000 de euro plătiţi pentru fiecare armăsar pot fi ca un magnet pentru bolnavii după automobile exclusiviste, producţia supercarului fiind limitată la doar 918 exemplare. Cu siguranţă că acestea vor fi integrate rapid în colecţii private ori, asemenea SLR-ului de la Daimler, Bugatti Veyron ori Ferrari Enzo, la scurt timp după epuizarea seriei limitate Porsche 918, preţul acestor maşini va continua să crească pe piaţă.
Cu o combinaţie între un V8 median de 4,6 litri cu 577 CP şi două electromotoare, puterea ansamblului hibrid de pe Porsche 918 va fi de 800 CP, la un consum de doar 3 litri de benzină la fiecare 100 km parcurşi.
Porsche 918 este un model hibrid în adevăratul sens al cuvântului, fiind capabil a rula în modul exclusiv electric pe o distanţă de până la 25 km. Bateriile Li-Ion au o capacitate de 6,8 kWh şi sunt montate sub maşină, în spatele celor două locuri.
Atunci când bateria este încărcată aproape de maxim, în setarea „E-Power” bolidul poate accelera pur electric până la viteza de 140 km/h, dar în cazul exploatării mai intense, V8-ul pe benzină nu ezită să preia greul şi să ducă performanţele la un nivel superior.
În tradiţia Porsche, propulsia lui 918 se face pe roţile spate, puterea fiind gestionată printr-o cutie cu şapte trepte de tip PDK.
Performanţele vorbesc de la sine: 0-100 km/h în 2,8 secunde, viteza maximă fiind de 330 km/h. Tributul celor 800 CP este incredibil de mic raportându-ne la consumul de benzină, noul Porsche 918 mulţumindu-se cu doar 3 litri de carburant la suta de km, un record absolut în segmentul supersportivelor pe care îl reprezintă. Valoarea emisiilor de doar 70 de grame CO2 la km ar face invidioase chiar şi citadinele anemice cu