Bloggerul Razvan Pascu a lansat Travel Communication Romania, prima agentie de PR si Marketing dedicata exclusiv industriei turismului si ospitalitatii.
Cunoscut in mediul online ca fiind detinatorul celui mai citit blog de calatorii din Romania, Razvan Pascu s-a hotarat sa isi foloseasca experienta acumulata pentru a promova la nivel bussines cele mai bune companii din turism.
Travel Comunication Romania isi propune sa colaboreze cu jucatorii din industria turismului, care doresc sa fie vizibili publicului autohton. Agentii de turism, companii aeriene, hoteluri si chiar regiuni turistice din tara sau din afara ei, pot beneficia de serviciile noii companii.
Tanarul antreprenor intentioneaza ca, in afara reprezentarii si organizarii de evenimente, sa realizeze proiecte speciale de comunicare cu bloggeri si jurnalisti, adaptate nevoilor fiecarui partener. Portofoliul agentiei cuprinde deja cateva astfel de proiecte, realizate pentru nu mai putin de 3 agentii de turism, 3 companii aeriene si un lant hotelier international.
"Daca in anii trecuti, marketingul unei afaceri din turism insemna doar participarea la targuri de specialitate si tiparirea unor cataloage cu oferte, iar PR-ul nu exista in vocabularul turismului, in anul 2013 lucrurile sunt cu mult diferite, iar marketingul unei afaceri din turism trebuie sa se adapteze.
Presa migreaza tot mai mult catre online, pe piata de print rezista doar publicatiile de calitate, Facebook-ul a ajuns un canal de comunicare extrem de important, PR-ul devine esential atat pentru companiile aeriene, cat si pentru hoteluri si agentii de turism, iar unele bloguri sunt extrem de influente.
Pentru a se adapta acestor schimbari, afacerile din turism au nevoie de o strategie de comunicare profesionista, gandita si implementata pe termen mediu si lung, de oameni cu ex