Fondatorul PP-DD, Dan Diaconescu, a declarat, duminica, la Pechea, in judetul Galati, ca va participa la licitatia pentru privatizarea CFR Marfa pentru a impiedica statul sa vanda compania ieftin, asa cum a incercat si in cazul Oltchim, informeaza Agerpres.
Potrivit lui Dan Diaconescu, el va incerca sa obtina de la prietenii sai suma de 10 milioane de euro ceruta drept garantie pentru a participa la privatizarea CFR Marfa. Dan Diaconescu a criticat declaratiile ministrului Transporturilor potrivit caruia suma estimata din privatizarea CFR Marfa ar fi de 50 de milioane de euro, in conditiile in care, a spus Diaconescu, numai fierul din companie este estimat la un miliard de euro.
Dan Diaconescu a mai spus ca ar vrea sa participe si la privatizarea Postei Romane dar a precizat ca acolo una din conditiile de participare este ca ofertantul sa fie tot o companie postala, dintr-un alt stat.
"Vrem sa participam (la privatizarea Postei, n.red.), dar inteleg ca au voie sa participe doar postele din alte state, ca in cazul telefoanelor: va dati seama, am privatizat telefonia, dandu-i-o statului grec. Prima pe lista este privatizarea CFR unde au pus o garantie de 10 milioane euro in dorinta ca eu sa nu particip - deci pana acolo s-a ajuns, ditamai statul roman se teme de un biet taran din Caracal - si acum vorbesc cu prietenii mei sa colectam 10 milioane euro ca sa o depunem ca garantie pentru participarea la CFR. Vor face ei astfel incat sa dea pe un euro si Posta, dar speram ca pana atunci vom veni noi la putere. Ceea ce vor sa faca la CFR este absolut criminal, am citit ca CFR are 900 de locomotive, uitati-va pe net, o locomotiva noua este doua milioane euro, una veche e un milion. Inmultiti 900 cu un milion, ca-s de regula vechi, si ajungeti la 900 milioane. CFR mai detine 50.000 vagoane care functioneaza si alte 600.000 de vagoane ruginite