După ce a eşuat în privatizarea Oltchim, Dan Diaconescu a pus ochii pe altă companie de stat. El vrea acum să cumpere CFR Marfă. Liderul PPDD a declarat că a început deja să strângă bani.
“Prima pe listă este privatizarea CFR, unde au pus o garanţie de 10 milioane de euro, în dorinţa ca eu să nu particip. Deci până acolo s-a ajuns. Ditamai statul român se teme de un biet ţăran din Caracal. Şi acum vorbesc cu prietenii mei să colectăm suma asta de 10 milioane de euro, să o depunem ca garanţie pentru participarea la CFR”, a declarat Dan Diaconescu, scrie RTV.net.
Statul va ceda pachetul majoritar al CFR Marfă prin negociere pe bază de oferte preliminare şi neangajante, etapă urmată de licitaţie cu ofertă în plic, unde garanţia de participare va fi echivalentul în lei a 10 milioane euro, reprezentând 17% din valoarea nominală a acţiunilor deţinute de stat. Pe de altă parte, taxa pentru fiecare investitor sau grup de investitori care depune documente de participare este echivalentul în lei a sumei de 20.000 euro.
După ce a eşuat în privatizarea Oltchim, Dan Diaconescu a pus ochii pe altă companie de stat. El vrea acum să cumpere CFR Marfă. Liderul PPDD a declarat că a început deja să strângă bani.
“Prima pe listă este privatizarea CFR, unde au pus o garanţie de 10 milioane de euro, în dorinţa ca eu să nu particip. Deci până acolo s-a ajuns. Ditamai statul român se teme de un biet ţăran din Caracal. Şi acum vorbesc cu prietenii mei să colectăm suma asta de 10 milioane de euro, să o depunem ca garanţie pentru participarea la CFR”, a declarat Dan Diaconescu, scrie RTV.net.
Statul va ceda pachetul majoritar al CFR Marfă prin negociere pe bază de oferte preliminare şi neangajante, etapă urmată de licitaţie cu ofertă în plic, unde garanţia de participare va fi echivalentul în lei a 10 milioane euro, reprezentând 17% din valoarea nominală a acţiuni