Dezvoltatorul jocului a lansat o divizie specializată care se va ocupa de atragerea de publicitate
Înainte, de acest lucru se ocupa o reţea de publicitate, însă de acum reprezentanţii companiei spun că vor deveni un partener direct pentru cele mai importante branduri
Rovio a făcut deja recrutări, iar printre angajaţii noii divizii se numără nume grele din industrie, care au lucrat pentru Apple, WPP, MTV sau Nokia
Rovio, compania care a creat "Angry Birds", şi-a lansat săptămâna trecută propria afacere de publicitate. Dezvoltatorul spune că divizia se adresează celor care doresc să cumpere spaţiu publicitar atât pentru jocurile sale, precum şi pe canalul său YouTube, potrivit Adage.
Până acum, de acest lucru se ocupa o reţea de publicitate, căreia îi reveneau o parte din veniturile plătite de cei interesaţi. Prin decizia de a deschide o divizie proprie, compania intenţionează să majoreze veniturile din publicitate.
"Am putea face mult mai mult cu acest brand", a afirmat Michelle Tobin, şefa diviziei de publicitate a Rovio pentru America de Nord, explicând că până acum dezvoltatorul nu a avut o echipă care să se concentreze pe creşterea acestui segment de business.
Divizia nu se va concentra doar pe publicitatea standard
"Advertising Partnership Team", după cum se va numi divizia, va cuprinde atât America de Nord, Europa, precum şi Asia. Aceasta se va concentra şi pe alte lucruri decât de publicitatea standard. De asemenea, va încerca să determine Rovio să se bazeze mai puţin pe alte reţele de publicitate şi va pune accent pe integrarea brandurilor direct în peisajul "Angry Birds".
Rovio a început deja să facă angajări pentru echipa sa şi afirmă că divizia va fi de acum înainte "un partener direct pentru cele mai importante branduri din lume".
Dezvoltatorul finlandez consideră că Angry Birds a deve