Compania vrea să deschidă magazine sub propriul brand până la finele anului
Principalul motiv ar fi acela că fanii produselor Nexus nu pot testa produsele înainte de achiziţie
Produsele de la Google se vând tot mai bine. Smartphone-urile şi tabletele lor au priză la public, însă compania a realizat că se poate şi mai bine şi că un singur lucru îi împiedică să vândă şi mai mult.
Atât telefoanele, cât şi tabletele din gama Nexus sunt dispozitive enigmatice la momentul lansării, pentru clienţi. Decizia de a cumpăra un dispozitiv IT, în speţă un telefon sau o tabletă, depinde destul de mult de review-uri, de comentariile şi opinia oamenilor expuse pe bloguri sau forumuri, dar dacă nu ai posibilitatea să pui mâna pe produs poate reprezenta o problemă.
Aceasta este şi logica celor de la Google, care au luat decizia ca finele acestui an să-i prindă cu propriile magazine. Potrivit portalului 9to5google.com, care citează surse apropiate companiei, până la finele anului, cel puţin în SUA vor apărea unităţi "Google Stores", astfel ca producătorul de terminale Nexus să prindă viitorul sezon de cumpărături de iarnă.
"O sursă de încredere ne-a confirmat faptul că Google plănuieşte să deschide propriile magazine, independente în SUA, şi speră să prindă următorul sezon de sărbători cu câteva magazine mari, în zonele metropolitane. Misiunea este aceea de a da posibilitatea clienţilor de a testa noile produse Nexus sau Chrome, înainte de a le cumpăra. Google a realizat că trebuie să ofere această posibilitate clienţilor de a lua contact cu produsele cât mai devreme. Rivalii de la Apple şi Microsoft au deja propriile reţele de magazine unde clienţii pot testa gadgeturile produse de ei", notează cei de la 9to5google.com.
Retailul nu este o necunoscută pentru Google
Google nu este străină de retail, în sensul de a avea propriile m